Stránky

23. prosince 2011

WORK!!

Ahoj Všichní ;D dneska sem měla "uměleckou" horečku :D Jelikož jsou zítra Vánoce a já chtěla kamarádku potěšit originálním dárkem, tak sem "batikovala" tašku a napsala tam nápisy. Vypadalo to moc hezky, ale nějak mi vypadlo z hlavy že se to má nechat zaschnout a až potom umejt;D takže moje práce? ---> PRYČ !!
Tak aspon žeto zlstalo světle hnědé;D vzala sem Lihový Fix a něco naškrábala...no co se dá dělat.. Ale kdo si na to bude dlouho pamatovat jsou moje ruce!:D spíše PRAVÁ ruka, ta která všechno vždy odpracuje, barva mi nešla z rukou ani s pracím práškem...takže zítra budu jak špína u stolu s hnědou rukou. No však se podívejte na fotku :D *ny Ey*



Hi everyone, here today D had "artistic" fever: D Since tomorrow is Christmas and I wanted to please a friend with an original gift, so here "batiks" bag and wrote inscriptions there. It looked very nice, but somehow fell from my head that it is to let it dry and then wash up; D so my job? ---> AWAY!
So it's host zlstalo light brown, D took Alcohol Fix here and scribbled something ... well what can you do .. But who it will long remember are my hands!: D RIGHT hand rather, one that always worked, everything, the color did not go out of my hands even with washing powder ... so tomorrow I will be as dirty at the table with brown hands. Well, but look at the photo: D


hahaha ;D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za komentář!:) Any Ey
I thank everyone for the coments!