Stránky

26. prosince 2011

Earrings F&F!

Ahoj Všichni, dneska mam úplně skvělou náladu, protože sem si koupila přímo skvělé náušnice z kterých mam strašnou radost! čekaly jenom na mě, byly poslední ;P Teď začla moje po vánoční mánie !;D musím být každej den v obchodě a nakupovat,  MILUJI TO:P  A jak ste natom vy?:) Taky ste  takový blázni, hlavně ted když jsou slevy ? Já děsnej!:D  No a jestli jo, tak Vám přeji hodně štěstí:P ! Any Ey*


*Hi Everyone, today I have a very good mood, because I bought directly from the great earrings which I have a terrible joy! just waiting for me, were the last, P now started to mine for Christmas mania!, D must be every day in the shop and buy, I LOVE TO:P And to you after you?:) Also, you're such a crazy, especially now when discounts? I'm ugly!: D Oh yeah and if you so wish you good luck: P! Any Ey*



Páni Pávi !

 
Mě se líbí, co Vám? Napište do komentářů;)

2 komentáře:

  1. zľavy sú super!! vtedy by som vykúpila obchody len preto lebo je to lacné haha .. a tie náušky sú perfiš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, já se na ty slevy nemohla pořád dočkat a konečně tu jsou;))) určitě stojí zato se tam jet podívat:)) Děkuji;)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentář!:) Any Ey
I thank everyone for the coments!