Stránky

27. února 2012

Time to wear skirt is HERE!!

Ahoj, tak za chvilku je to tady! Sukně, kraťasy a šaty....no už se nemužu dočkat!! Když vidím ty fotky na jarní kolekci tak už jančím hned, paráda!:) Trošku sem zahledala na stránce WEHEART.COM odkud budou všechny stáhlé fotky v tomto příspěvku. Musím říct že fotek je tam nespočítaje....ale pár které se mi líbí a které bych si do šatníku pořídila sem pro Vás uložila a hodím je sem. A jaké se líbí Vám?:)) 


Hi, so after a while it's here! Skirts, shorts and dresses .... no I can not wait! When I see those pictures on a spring collection, so I just deal was, great :) I was looking a bit on the page WEHEART.COM where all the downloaded images in this post. I must say there is images that do not compute .... but a few that I like and which I bought here in the closet for you imposed and throw them in here. And what like you? :))


POUZDROVKY




 
volné:)

TROŠKU COUNTRY


 KRAŤASY






America



MAXI!!!





6 komentářů:

  1. Super inspirace!!! líbilo by se mi všechno, ale to nejdřív musím vyhrát v loterii:) Na svém blogu mám giveaway, kdyby ses chtěla zúčastnit:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. nádnerné!!!super inspirace, ale mně nejvíc zaujala ta první sukně...chci ji :D!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se mě líbí také ze všech nejvíce:)) Ale asi levné nebudou no.:D

      Vymazat
  3. Jsem závislá na krajkových nebo rozevlátých romantických sukních, už se taky nemůžu dočkat, až si letos nějaké nové pořídím :)

    http://living-in-curliness.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentář!:) Any Ey
I thank everyone for the coments!