Stránky

8. ledna 2012

Nail+ lip gloss

Ahoj:) Dnes už podruhé ! Mam pro Vás můj výtvor na nehtech :) koukala sem že na fotce je vidět, že bílý lak je poškozený ( scvrklý ) Ale naživo to není vidět, a ani z blízka, tak nevím:) Plus sem dávám lesk na rty, který sice moc nepoužívám, ale krásně voní;) Tak se podívejte, a komentujte jak se líbí:) ty nehty mě napadly jako vzor saka a bílé košile s knoflíkem, sem měla nějakou vizi:D Any Ey*

NAIL!

Lip Gloss ORIFLAME beauty

whitout gloss

whit gloss:)

Když si hraju, nezlobím.
Really.
*Hello:) Today was the second time! I have for you my creation on nails:) watching it here in the photo you can see that the white paint is damaged (shrunken) But it's not live to see, and even more closely, I do not know:) Plus, here I give lip gloss, which does much do not use, but it smells nice;) So look at and comment on how they like it:) I thought of those nails like pattern jacket and white shirt with a button, here was a vision: D Any Ey* xoxo


3 komentáře:

  1. ten napad s lakom je uzasny!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, to je roztomilý:-) Na to obrázku to vypadalo, že se tn lak hodně leskne, až pak jsem si všimla, že jsi tam něco nakreslila!:-) Těšim se na další!:-)

    A když budeš mít čas a chuť, tak se prosím mrkni na můj blog, follow nebo milý komentář jen potěší :-)
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář:) Určitě se podívám moc ráda na všechny co mi napíšete :-*

      Vymazat

Všem děkuji za komentář!:) Any Ey
I thank everyone for the coments!